Jeśli w ciele brakuje jakiś substratów mineralnych

Jeśli w organizmie ludzkim brakuje jakiś składników mineralnych, lub witamin, najszybciej dojrzejemy to na naszych włosach, nasze włosy są niesłychanie wrażliwe na stres, warunki otoczenia, zmęczenia oraz braki w diecie. Pielęgnacje naszych włosów musimy rozpocząć od wewnątrz, albowiem żadne upiększające szampony nam nie wspomogą, jeżeli włosy nie będą porządnie odżywione od środka. Podstawowymi elementami, jakie powinny odnaleźć się w diecie to cynk. Poprawia on ukrwienie cery, ma oddziaływanie na solidność i wygląd włosa, można go znaleźć w orzechach włoskich, kukurydzy, migdałach. Kolejnym czynnikiem jest magnez, znajduje się on w brokułach, fasoli, jęczmieniu. Potrzebne okazują się również mieszanki typu loxon 2. Niedobór żelaza w diecie może przyczynić się do łysienia, odszukamy go w mięsie, orzechach, daktylach, fasoli. Wapń to nie wyłącznie czynnik budulcowy, ale także włosy go wymagają. Najważniejszym źródłem wapnia jest mleko. Również znaczącą witaminą jest witamina A. Włosy w przede wszystkim dotkliwy sposób czują jej brak, skutkiem tego musimy nie dopuszczać do jej niedoborów.
frazy kluczowe: Budownictwo i Ogrod, Medycyna i Farmacja, Lekarze online, Medycyna i Lekarze.

Pozostałe artykuły: